✿Sahabatku✿

Follow

Tuesday, March 22, 2011

11st March 2011

Alamak....Hujanlah pulak...camne nak pegi ke Nilai nie?? Hmmmm, tapi takpelah,adik Azie kata nak pegi gunting rambut sekali dengan cuci rambut....huhuhu dah macam lelaki lak dia gunting tapi stail wanita laa..Katanya senang tak pening kepala bila dia nak exam nanti...maklumlah kat Mesir tue kan panas membahang, tak tertahan panasnya, kata adikku nie lah...Akhirnya planning kedua telah dirancang dan akan dilaksanakan...Ummie ajak kitorang pegi ke rumah Bibi Nong Chik, salah seorang makcikku yang berada di Kajang...Dan nasib baik aku ada GPS....Boleh lah aku pegi ke rumah abang adi dan kak ila nanti kan.....Biasalah ummie aku ngan Bibi Nong Chik, kalu dah jumpa tak ingat dunia bila berborak...Nasib baik ummie tak tidur di rumah Bibi Nong Chik....Kalu tak, dah sah-sah mereka takkan tidur sampai pagi, asyik berborak aje, ada aje perkara yang diborakkan....hehehehehe
Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧