Diari harian

Tuesday, March 22, 2011


Keluarga aku akhirnya berangkat pulang ke Terengganu pada pukul 9.00 pagi dan dijangka sampai di Terengganu pada pukul 4.30 petang.....Aku dan hubby aku hantar diorang sampai kat jambatan Bollywood dan lepas tue merenung mereka berlepas....Ummie aku cam biasa bagi nasihat yang berguna untuk kami berdua.... Aku ingatkan mereka sampai di rumah dalam pukul 4.30 petang tapi ummie aku call mengatakan diorang dah sampai rumah pukul 3.30 petang...huuuisshhhh....cepat dan laju betul adik aku bawak kereta...Ummie kata jalan tak jammed sangat dan tak banyak berhenti sebab tue cepat sampai.....Dan malam nie aku packing barang untuk pergi kursus selama 3 hari di Ipoh, Perak....kesian hubby aku tinggal sorang-sorang....awal-awal lagi dia cakap dia akan sunyi sebab aku takde kat rumah....hehehe macam budak-budak hubby yang kucintai ini.....

1 comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧