Diari harian

Tuesday, March 22, 2011


Assalamualaikum wbt..
Masa aku pegi kursus 3 hari lepas, aku pegi dengan sahabat baikku Kak Ayu dan dialah yang jadi roomate aku...Kawan-kawan lain aku memang tak kenal sebab mereka adalah staff KPKT, nielah first time aku jumpa diorang....Memang gamat lah suasana kursus nie....Kitorang dibahagikan kepada 4 kumpulan dan nama kumpulan aku adalah DoReMi sempena nama filem Allahyarham Tan Sri P. Ramlee dan tagline kami adalah "Zam Zam Ala Kazzam, Ohh Yeahhh"...hehehehe.....Fasilitator dia pun memang best, kelakar sampai sakit perut dibuatnya....Fasilitator kami nie namanya Haji Hushim Bin Haji Salleh, salah seorang pakar kaunselor dan pakar motivasi yang terkenal di negara ini, ala macam Dato' Dr. Fadzilah Kamsah.....Pada hari kedua kursus kami buat Qiamullail dan sememangnya menginsafkan aku....huhuhu sedey lah rasanya bila memikirkan betapa kerdilnya aku di sisi Allah....Lepas tue kami buat aktiviti bersenam dan ada 2 jenis senaman...Satu namanya senaman jihad, ala-ala taekwando sikit, dan satu lagi senaman poco-poco...hehehe.....Hari ketiga plak bila kitorang nak balik ke KL, kitorang sempat singgah ke perhentian Tapah, beli jambu...hehehe memang best lah tempat tue dan Kak Ayu kata situ memang terkenal dengan jambunya.....aku beli 3 bungkus jambu, satunya aku nak bagi kat bos aku yang cute tue....hehehe yang lain, kita makan...yeeehaaaa.....

Bergambar dengan Haji Hushim Bin Haji Salleh...Sekampung tue....




Bersama dengan sahabat baik, Kak Ayu...





Nie lah goup aku, Kump. DoReMi dan hadiah kemenangan kami...

1 comment

  1. Dapat jawapan. Pergi dengan kawan rupanya. Macam
    dikenali rupa Haji Hushim itu.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧