Wednesday, March 23, 2011

23rd March 2011

Adusss...aku baru selesai menghadiri mesyuarat cawangan pentadbiran di opis aku...huhh..penat gilerrr rasanya, dahlah aku rasa tak sihat sangat hari nie,selesema dan rasa macam nak demam...Nie suma gara-gara hubby akulah, menyebarkan virus demam dia kat aku...hehehehe yang sebenarnya aku memang jenis takleh tengok orang lain demam, secara slow-slow aku pun akan alami demam gak....Ntahlah dari dulu lagi memang camtu, mungkin antibodi dalam badan aku nie tak kuat sangat kot....Nak makan ubat,sekarang nie aku keja kat opis, takut mengantuk pulak....Takpe,balik keja nanti aku akan makan ubat demam ngan selesema sekali....huhuhu kesian betul kat aku kan....Oh ya! semalam aku beli aje lauk kat kedai, tak larat nak masak....aku beli ikan kembung 3 rasa dan sayur campur...Balik keja,aku masak nasi untuk hubby aku....hehehehe

No comments:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧