✿Sahabatku✿

Follow

Wednesday, March 09, 2011

Cantik tak..?

8 Mac 2011
Aku dah isi borang cuti dan aku akan mula bercuti pada 10hb dan 11hb nie...Aku nak buat rawatan IUI dan mudah-mudahan semuanya akan berjalan dengan lancar...Hubby aku pun ambik cuti 2 hari jugak,so ada masa lah untuk kami berdua meluangkan masa bersama-sama...Chewaahhh...Macam lah hari lain tak meluangkan masa padahal tiap-tiap hari kami akan meluangkan masa....Oh ya! Lupa pulak, nie gambar spot rim yang baru aku beli hari ahad lepas..comey oooo....


Amacam geng?ok tak pilihan aku?hehehe cun kan....dah sah kawanku yang sorang nie jealous punya...heheh jangan marah yea Ma....
Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧