✿Sahabatku✿

Follow

Tuesday, April 19, 2011

16th April 2011

Alamak!!....hujan pulak hari nie...aku dah siap basuh baju dah nie...camne nak buat, ampaian ada kat luar lak tue....kesian dengan si Tupai, nasib baik dia sempat masuk dalam rumah, kalu tak basah kuyup lah dia jawabnya.....hmmmm hari nie aku kemas bilik no 3 yang dijadikan stor sementara....Semalam aku dengan hubby kesayangan beli rak buku, fulamak...mengancam beb! hehehe bukannya apa,buku kat rumah aku tue memang banyak,maklumlah aku nie keja dengan library,so banyaklah buku yang aku beli.....Nasib baik hujan lebat dan hari nie sepanjang hari hujan,so takdelah aku berpanas sangat......Aku suka hujan sebenarnya,walaupun panas pun penting jugak untuk manusia....hehehe mungkin sebab masa kecik-kecik dulu aku suka mandi air hujan,dahlah sejuk lak tue...best....Apapun aku nak ucapkan selamat berhujung minggu kepada semua rakan-rakanku di rumah mahupun di luar rumah mahupun di depan aku atau di belakang aku....


Silalah jemput minum....Aku belanja korang!!


Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧