✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, April 21, 2011

20th April 2011



Kejap aje masa berlalu kan...Sedar tak sedar hari nie dah hari Rabu dan ianya sudah masuk pertengahan bulan
April....Ishh..ishh...kejap aje kan...Apapun petang tadi hujan turun dengan lebatnya dan aku hampir-hampir diterbangkan dek angin....Memang kuat lah hujan semalam ditambah dengan ribut petir lagi....huhu sejuk giler masa tue tapi aku suka hujan sebenarnya....Dan aku takkan demam walau bermandi hujan, tue kelebihan aku...Kekurangan aku lak aku memang jenis takleh tengok orang demam,jadi aku pun demam gak...Ahaks....pelik kan....Apapun aku ucapkan Selamat Hari Rabu kepada semua kawan-kawan,keluarga dan sanak saudara...Semoga perjalanan hidup kita akan berjalan seperti biasa...
Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧