Friday, April 08, 2011

8th April 2011

Hahahahahahahaha.....kita bako....klakar gilerrr cerita Maharaja Lawak nie....naik senak perut aku dan hubby aku gelak.....lebih-lebih lagi si Jozan tue,takut bebenor dengan Mamat Khalid....minggu lepas pun diorang kena kritik dengan Mamat Khalid....Nasib baik minggu nie dia bagi komen yang ok sikit....Yang tak bestnya tue minggu nie last tengok dalam astro prima.....huhuhu....pandai betul astro nie yea nak cari keuntungan....Ari nie aku masak sup ikan merah.....mmmm favorite aku tue,nak cari ikan salmon takde,....bukan takde tapi dah habis....

Nie logo Maharaja Lawak 2011....

No comments:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧