Review : Smile Again (2010)

Friday, June 24, 2011

Smile Again (2010)


Assalamualaikum, huhuhu agak sedih aku hari ini kerana impian aku untuk memiliki Unifi tidak kesampaian kerana Unifi tidak ada coverage di Sepang, hanya ada di KLIA sahaja.... Aku kena tunggu coverage dari TMnet dulu baru boleh dapat pakai Unifi... Apa malang nasib aku ini... hmmm tak mengapalah, hati aku semakin berdebar-debar untuk pergi ke kursus minggu depan... Walaupun aku cuma berulang alik untuk ke sana tetapi debaran makin kencang di hati aku ini.... 

Malam ini movie di channel tv semua tidak best untuk di tonton...oh ya! sebut pasal channel tv, drama Korea iaitu Smile Again sudah habis episod... memang best di akhir episod ini, akhirnya keluarga Donghae dapat bersatu semula...Donghae dapat kahwin dengan Bongi, Saewa sudah dapat berbaik dengan Donghae dan rujuk semula dengan bekas suami dia iaitu Dojin...Ibu bapa Dojin pula sudah berbaik semula dan Anna Laker sudah dapat menerima kenyataan yang James bukan miliknya lagi...Anna Laker sudah berbaik dengan Piljae dan Soolnyeo pula sudah dapat pengganti cintanya dan cinta baru dia adalah  ketua chef Hotel Camellia.....Saeyoung pula sudah dapat jadi model terkenal seperti diidamkan dan Taehun pula sudah menjadi hakim sekarang ini ekoran dari kilang kimchi ibu bapa Taehun sudah berkembang maju....Aku suka melihat last part drama ini kerana ianya happy ending....



Bagus drama ini...5 BINTANG!!!

2 comments

  1. sini di rumah saya pon tkde connection utnuk unifi..sedih

    ReplyDelete
  2. Samalah sini tiada liputan Unifi.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧