Diari harian

Thursday, September 29, 2011


Wah, sekejap sahaja masa berlalu hingga tidak sedar akan masa tinggalkan kita...Rasa baru semalam aku bercuti dan hari ini sudah memasuki hari Khamis... Akhirnya aku sudah dapat mengemaskini blog business aku dengan menambah senarai produk iaitu kek lapis Sarawak dan membuat borang tempahan... Penat rasanya mata aku kerana terpaksa menghadap komputer selama 5-6 jam, memang juling mata aku ini... Tetapi walau apapun aku berasa amat puas sekali walaupun sudah berapa kali aku gagal untuk membuat borang itu tetapi aku bukan orang yang suka putus asa... Aku akan tetap mencari widget untuk membuat borang ini.. Nasib baik kerja office untuk hari ini tidak terlalu banyak, jadi aku tidak berasa penat untuk membuat kerja... Hubby pula macam biasa dia akan bermain game yang terdapat dalam facebook dan memuat turun lagu-lagu lama... Tetapi hari ini dia tidak boleh bermain game sebab aku telah menggunakan broadband terlebih dahulu... Kami hanya mempunyai satu broadband sahaja dan kami tidak ada akses internet yang lain... Insya Allah, kami akan mendapat akses yang lebih baik iaitu Wi-Fi dari UNIFI... Senang sedikit bila ada Wi-Fi nanti, so tidak ada istilah berebut broadband lagi... Hari ini cuaca agak baik tetapi mungkin dalam pukul 1.00 pagi nanti hujan akan turun dengan lebat sebab sekarang ini bunyi guruh sudah kedengaran... Hari ini juga aku perlu tidur awal kerana esok aku akan pergi kerja dengan menaiki ERL, kereta aku itu sudah mengalami kerosakan pada gear box... Hubby kata lusa dia mahu membawa kereta itu ke bengkel dan membaiki kerosakan itu, so untuk keselamatan aku tidak boleh memandu lebih jauh... Aku akan bangun pada pukul 5.40 pagi untuk bersiap-siap pergi kerja dan dalam pukul 6.05 pagi aku akan memandu menuju ke Stesen ERL Salak Tinggi. Train ERL biasanya akan sampai dalam pukul 6.30 pagi dan aku perlu pergi awal untuk mengelakkan daripada ketinggalan train... Di wall ini, aku ada sertakan contoh borang tempahan kek lapis Sarawak.. Kalau kamu semua mahu melihat lebih lanjut lagi tentang produk baru ini, sila layari blog aku ini yea....

http://lunamoon-collections.blogspot.com

Inilah contoh borang tempahan kek lapis Sarawak yang aku cipta sendiri... Macam mana? Cantik atau tidak? Okey, aku mahu tidur sekarang... Insya Allah, panjang umur kita jumpa lagi esok yea... Terima kasih kerana membaca entri ini... 

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧