Selamat Pengantin Baru, Adik Azie......^_^

Sunday, November 13, 2011

Al-Hamdulillah, akhirnya selesai juga majlis perkahwinan kedua-dua adik aku dan malam ini aku terpaksa bermalam di hospital kerana adik perempuan bongsu aku telah pengsan akibat terlalu letih dan mengalami sakit belakang yang serius... Sebelum ini dia pernah terjatuh di dalam bilik air dan mendapat rawatan doktor pakar...Oleh kerana terlalu banyak sangat kerja yang dilakukan menyebabkan sakit belakang itu selalu terjadi... Aku bersama-sama dengan hubby dan adik lelaki aku pergi ke bahagian kecemasan untuk mendapatkan rawatan... Nasib baik doktor melepaskan adik perempuan bongsu aku keluar awal setelah mendapat rawatan... Nasib baik juga jantung aku tidak terhenti bila bila keadaan adik perempuan bongsu aku yang mengalami kesakitan yang Allah sahaja tahu... Aku pun sejak pagi tadi telah mengalami demam kerana selalu terkena air hujan... Okey, aku akan memuat turun gambar perkahwinan adik perempuan aku... 



Pengantin bersama dengan Ummie dan saudara mara

"SELAMAT PENGANTIN BARU"

Hantaran dari pihak kami

Pelamin

Adik beradik...




Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧