Diari harian

Friday, April 13, 2012


Assalamualaikum, 
Kenapa aku terasa penat sangat, padahal bukannya aku buat apa-apa pun... Hehehe itulah Shikin, kau sudah semakin tua? arrggghhh... Tidakkkk... Aku semakin dilanjut usia, huhu tahun ini aku sudah memasuki fasa awal 30-an... Apalah Shikin nie, memanglah semakin tua, mana ada manusia semakin muda.... hehehe sudah tua rupanya aku ini... Tapi apa-apa pun hati kena sentiasa muda agar mudah untuk melakukan apa-apa ibadah... lambat pula masa hari ini, jam baru pukul 11.00 pagi... eh.. ehh... baru pagi rupanya, memang bosan gila kalau tidak dapat membuat apa-apa pekerjaan... Hari ini hubby yang masak, memang sedap masakan dia walaupun hanya ayam masak kicap... opss,... lupa ke yang aku sedang berpantang, makanan yang berminyak perlu dikurangkan, makanan yang masam langsung tidak boleh disentuh... huhu....

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧