Diari harian

Monday, April 09, 2012



Assalamualaikum, 
Semakin hari dunia semakin tua usianya dan kita pula semakin menjadi dewasa... Setiap hari di mana ada kematian di situ juga ada kehidupan yang baru dilahirkan, itulah rutin kehidupan ini... Kematian adalah sesuatu yang pasti tetapi kita tidak tahu bila kematian kita akan datang dan bagaimana kematian itu datang pada kita.... Bila sebut kematian, aku teringat pada kucing-kucing aku yang telah lama meninggal dunia, kucing pertama aku Si Hitam yang meninggal dunia pada 8 Disember 2009, kemudian anak-anak Si Kelabu pula menyusul kerana dilahirkan tidak cukup bulan... Kemudian, Si Kelabu membawa diri dan tinggal pula Si Tupai, yang akhirnya meninggal 3 Julai 2011... Kemudian aku mendapat berita yang Si Kelabu telah menyusul mengikut jejak langkah anak-anaknya tetapi aku tidak pasti berapa haribulan dia meninggal...

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧