Menghadiri kenduri kawan

Saturday, June 30, 2012


Assalamualaikum,
Alhamdulillah, segala kenduri kahwin sahabat aku telah selamat aku pergi dan pulang ke rumah... Aku baru sahaja sampai di rumah kerana menghadiri kenduri kahwin sahabat aku di Palace Of The Golden Horses Hotel di Seri Kembangan... Buat pertama kali aku dan hubby menjejak kaki ke sini dan kami selamat sampai di situ dengan bantuan GPS aku... hehehe memang kelas tertinggi sahabat aku ini, maklum sahaja dia ini seorang peniaga emas... Perniagaan emas yang sering diperkatakan oleh kebanyakan orang... Memang betul Rasulullah SAW telah bersabda dalam satu hadis yang bermaksud "9/10 rezeki itu adalah datang daripada perniagaan.” (Hadis riwayat Tirmizi). 

Tetapi untuk memulakan perniagaan adalah modal dalam bentuk wang kerana pada zaman sekarang kita memerlukan wang untuk membeli barang atau apa sahaja yang melibatkan wang.... Oh ya! Ini untuk promosi sahaja dan jikalau kamu semua minat dengan barang ini, sila layari laman blog aku yang satu lagi yea.... Produk ini berasaskan susu kambing yang diadun dengan herba Arab... Aku menjumpai satu laman web yang menceritakan tentang produk susu kambing kerana ummie aku telah meminta aku meminum susu kambing bagi membantu aku untuk hamil... Aku minum produk susu kambing ini sejak 4 bulan yang lalu... Apa yang menakjubkan Al-Hamdulillah, senggugut aku telah hilang sama sekali kerana aku sememangnya mengalami senggugut yang amat teruk hingga aku terpaksa mengambil cuti sakit.... Walaupun produk ini adalah minuman tambahan tetapi dengan berkat usaha, aku akan hamil juga dengan izin Allah SWT..... Nama produk ini SK Al-Khishbun dan keterangan lanjut, layari blog aku ini :

http://lunamoon-collections.blogspot.com


Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧