Happy belated anniversary....

Tuesday, October 02, 2012

Happy belated anniversary... 2 hari lepas, genaplah 10 tahun aku dalam perkhidmatan kerajaan... wahh kejap sahaja masa berlalu, aku masih ingat lagi keperitan dan kepayahan aku dalam mengharungi cabaran dan dugaan dalam hidup yang kadang kala menyesakkan diri... Kepayahan itulah juga yang telah mematangkan diri aku (yea ke matang?) hehehe... Dalam kepayahan ada juga kebahagiaan dalam diri aku, seperti manusia biasa yang lain..kesilapan akan sentiasa berlaku, kealpaan diri sentiasa ada berlaku antara sedar atau tidak, tapi yang penting, sekarang ini aku mengecap kebahagiaan dan kadang kala kesepian dan kadang kala kesedihan... Itulah putaran hidup kita di muka bumi Allah ini....


1 comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧