Sayonara, jaa mata nee, minna-san.....

Monday, October 15, 2012

Hari ini adalah hari terakhir aku akan mengemaskini blog dan aku terasa berdebar-debar pula, macam kali pertama aku pergi berkursus...Aku siapkan segala kelengkapan yang perlu untuk pergi ke sana dan dalam masa yang sama, aku siapkan juga kelengkapan kerja hubby seperti menggosok pakaian agar sentiasa kemas dan teratur.. Secara kebetulan adik ipar perempuan aku ada temuduga jururawat di Jabatan Perkhidmatan Awam di Putrajaya dan esok hubby telah mengambil cuti rehat dan akan menghantar aku pergi ke office kerana aku menunggu pemandu jabatan di sana... Kami akan bertolak pada pukul 10 pagi dan dijangka sampai di sana dalam pukul 2 petang... Kepada adikku Erra, akak harapkan Erra akan dapat menjawab pertanyaan daripada penemuduga dengan baik dan jangan panik bila tidak yakin dengan jawapan yang diberikan... Anggap sahaja sebagai satu ujian untuk Erra dan all the best with your interview... Okey, time to sleep... <3 tata...


Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧