Al-Fatihah untuk Allahyarham Ami Mohsin

Saturday, March 16, 2013


Assalamualaikum,
Hari ini aku dikejutkan dengan berita yang menyedihkan, iaitu Allahyarham Ami Mohsin, ayah saudara telah meninggal dunia pada 11.30 malam semalam... 

Ummie menghantar sms pada aku pada jam 6.15 pagi tadi dan waktu itu aku baru sahaja bangun dari tidur untuk bersolat Subuh, lantas aku mengejutkan hubby dan kami bergegas mandi dan solat Subuh sebelum bertolak ke Taman Melawati, Hulu Kelang bagi menziarahi keluarga.. Ummie aku pun dalam perjalanan menuju ke sana...

Allahyarham Ami Mohsin meninggal kerana sakit perut dan bagi kami, kehilangan Allahyarham amat mengejutkan dan kami telah kehilangan seorang lagi ahli keluarga yang baik... 

Al-Fatihah untuk Allahyarham Ami Mohsin. Semoga Allah akan mencucuri rahmat ke atas rohnya dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman... Amin....

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧