Produk yang aku pakai dan jual | Susu Al-Khishbun

Thursday, July 11, 2013


Assalamu'alaikum, saya cuma nak kongsi maklumat..Saya mula ambil produk ini sejak 1 tahun yang lalu dan saya mengambil produk SK Al-Khishbun untuk kesihatan rahim saya..Saya telah berkahwin selama 5 tahun dan masih menunggu cahayamata...Saya mengalami sakit senggugut sejak daripada kecil lagi dan puas saya berubat secara tradisional dan moden untuk merawat senggugut saya ini... Kemudian saya terjumpa satu produk yang boleh mengubati sakit saya nie..Sejak saya mengambil SK Al-Khishbun, sakit senggugut yang selama ini menghantui saya Al-Hamdulillah hilang sama sekali dan Insha Allah saya akan berterusan untuk mengambil produk ini.. Selain itu, saya berasa amat bertenaga sekali setelah mengamalkan produk ini kerana sebelum ini, saya sering berasa amat letih setelah pulang dari kerja...Produk ini adalah berasaskan susu kambing dan herba Arab terpilih dan produk ini BUKANNYA UBAT TETAPI IANYA MAKANAN TAMBAHAN....
 
Saya juga pernah membuat masker dengan menggunakan produk susu kambing Cleopatra...
 

Untuk pengetahuan semua, suami saya juga mengamalkan minuman ini dan ianya sesuai untuk lelaki sahaja, iaitu Cafe Al-Khishbun dan SK Ar-Rayyan. Suami saya mengalami sakit angin dalam badan dan bila dia menggunakan produk ini selama sebulan, dia mendapati badannya terasa ringan dan angin di dalam badan dia berkurangan, selain itu dia merasakan perubahan badannya daripada segi keletihan badan berkurangan di mana suami saya bekerja sebagai juruteknik mekanikal yang memerlukan kudrat yang banyak.

 





Selain daripada set kehamilan ini, produk ini juga mempunyai beberapa lagi jenis produk sesuai untuk lelaki dan wanita... Sila layari blog saya untuk keterangan lanjut....

http://lunamoon-collections.blogspot.com/
 





Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧