Hari Berkabung Malaysia 22/08/2014

Thursday, August 21, 2014

Assalamualaikum...
Esok adalah hari berkabung negara, rasa sedih pulak sebab mengenangkan mangsa MH17 yang tidak bersalah menjadi korban akibat tersalah anggap sebagai pesawat musuh.... Walaupun begitu, pesawat MH370 tidak akan dilupakan dan pihak kerajaan akan terus mencari pesawat nie.... Saya sendiri tak dapat bayangkan andai salah sorang ahli keluarga saya terlibat dengan insiden nie... ╯︿╰
╯︿╰ Walaupun mereka yang terlibat takde apa2 kaitan kekeluargaan dengan saya, tapi rasa sedih dan pilu masih terasa di hati saya dan saya berharap agar keluarga mangsa dapat mengharungi hidup dengan tabah dan ini suma suratan takdir.... Al-Fatihah untuk mangsa yang beragama Islam dan salam takziah daripada saya....

1 comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧