✿Sahabatku✿

Follow

Friday, September 26, 2014

Produk berasaskan mawar

Assalamualaikum...
Syukur Alhamdulillah kerana Allah beri keizinan kepada saya untuk bernafas di muka bumi nie... Walaupun mengalami batuk dan asthma tapi setakat nie okey lagi la, cuma nak bercakap tue rasa terseksa sikit, sebab orang lain tak dengar apa yang saya nak cakap...jenuh jugaklah saya nak mengeluarkan suara yang dah macam rocker wanita nie, strepsils pun dah berbungkus-bungkus, ubat batuk dah nak abis...apalah nasib badan....
 
Hehehe, awak suma tau ajelah kan, kalu kita makan ubat batuk nie, memang gerenti kita akan berasa mengantuk, lebih-lebih lagi kalu waktu siang di mana kita bekerja mencari rezeki... macam tue la saya, asyik tersengguk-sengguk kat kaunter, malu seyhhh.... tapi nasib baik saya terjumpa satu produk yang berasaskan mawar....senang aje nak pakai, cuma sembur kat muka dan lepas tue dah selesai... wangi tau produk nie, nama produk nie serum mawar anti-aging keluaran ZT Zeeta... Yang paling best tue syarikat nie 100% keluaran syarikat anak tempatan dan DIJAMIN HALAL.... Nak tahu ke kisah selanjutnya pasal produk nie... Awak suma layari laman blog saya yang satu lagi http://lunamoonstores.blogspot.com.

Bukan serum saja tau, ada banyak lagi produk magis aura mawar nie, dan harganya sungguh berpatutan.... awak nak tahu harga serum nie cuma RM 19.90 jea untuk 1 botol bersaiz 70ml... kalu awak nak ekonomi lagi pun ada cuma RM 10.00 untuk 1 botol bersaiz 30ml... sudi-sudikanlah tengok produk berasaskan mawar dan yang paling penting kita kena sokong produk halal kan.... 
okey, time's up... Jaa, oyasumi minna-san....
Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧