Coretan hati

Wednesday, March 11, 2015

Image result for assalamualaikum 

Alhamdulillah, keja MPK dan fail meja akhirnya siap jugak...jenuh jugak nak menyiapkannya dan mengambil masa yang agak lama untuk menyiapkannya.... Sekarang nie, kena fokus pada SKT untuk tahun nie dan macam biasalah kena isi dalam HRMIS.. Fail meja dah lama siap tapi kena edit sikit-sikit jea, cuma MPK saja yang perlu diubah secara keseluruhannya sebab norma kerja yang berlainan dah sekarang jika dibandingkan dengan tahun sebelumnya... 


Tadi, masa saya menjenguk fanpage facebook pembantu perpustakaan malaysia, mereka bercerita mengenai keputusan memangku S22, jadi saya nak ucap tahniah pada rakan-rakan yang berjaya untuk pemangkuan nie... saya pulak cuma tunggu KUP saja sebab tahun nie kalu ikutkan saya memang dapat KUP, cuma kena tunggu tarikh lantikan saya jea... Saya start keja pada Oktober 2002 dan sekarang nie dah 13 tahun saya berkecimpung dalam bidang kepustakawanan... hehehe hobi membaca nie memang memberi banyak manfaat kepada kita dan ianya tak rugi membaca... sebab banyak benda dan perkara yang memerlukan kita membaca walaupun perkara tue perkara kecik... 


Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧