Fakta Kesihatan

Tuesday, March 17, 2015


 

Assalamualaikum...

Nie saya dapat info dari Kementerian Kesihatan Malaysia... Alamak, saya kena minum sebanyak 3.2 liter air dalam satu hari, pada hakikatnya saya rasa cuma 2 liter jea air sehari yang saya selalu minum, hehehe airnya campur2, tapi selalunya waktu pagi jea saya minum air manis, yang lain-lain air mineral jea... Saya selalu bawak bekal air mineral yang ditadah daripada rumah sebab saya pakai tapisan jenis Wonderland iaitu sejenis air hidrogen bubble... Nie mengenai info air tapisan nie...

 

page2e
Hidrogen adalah unsur yang paling kecil dan paling ringan di alam semesta. Hidrogen juga merupakan salah satu anti-oksidan semulajadi yang terbaik. Dalam badan kita, fungsi hidrogen sebagai anti-oksidan untuk membantu mencegah kerosakan sel dan keradangan, melindungi DNA dan pertempuran di luar kawalan pertumbuhan sel. Hidrogen boleh melalui halangan otak dan menghapuskan radikal bebas yang berlaku di sistem saraf otak. Ia boleh bertindak balas dengan radikal hidroksil (OH-) dan singlet oksigen (1O2) terpilih.

Mengapa Air Wonderland Hidrogen Bubble?

page2f
Air Wonderland Hidrogen Bubble mengandungi keupayaan yang kuat untuk mengurangkan oksigen yang aktif (radikal bebas) dalam darah dan sel-sel. Ia boleh menyingkirkan toksin di dalam badan jika minum dengan kerap.
Keadaan fizikal bagi setiap orang adalah berbeza, jadi keberkesanan air hidrogen bubble juga akan berbeza dari seorang ke seorang. Bagi sesiapa yang berada di bawah tekanan, pemakanan yang tidak seimbang, mengambil makanan segera, badan dan kulit mereka tentu berada dalam keadaan yang tidak sihat. Selepas mereka minum Air Wonderland Hidrogen Bubble pada satu tempoh masa, mereka akan medapati kesan yang ketara kerana Air Hidrogen Bubble boleh menyingkirkan bahan sisa buangan di dalam badan dengan cepat, mengembalikan keupayaan penyerapan sel dan membekalkan nutrien zat-zat yang secukupnya. Anda akan berasa lebih bertenaga, tidak bermaya dan juga mengurangkan tekanan. Semakin lama anda meminum.
Air Hidrogen Bubble, semakin anda medapati ia berkesan.Kelebihan radikal bebas akan merosakkan bahan genetik, DNA. Apabila badan tidak boleh menyembuhkan dengan sendirinya, sel-sel baru akan bertukar menjadi sel-sel mutan iaitu prekursor kanser. Hidrogen mempunyai anti-oksidan yang kuat dan boleh menghapuskan sel-sel kanser.
Jadi, perkara yang terpenting dan perlu anda lakukan ialah minum Air Wonderland Hidrogen Bubble  pada setiap hari. Dengan minum Air Wonderland Hidrogen Bubble, anda akan bebas daripada radikal bebas yang merupakan punca ancaman kesihatan dan tekanan serta penuaan patologi.

Hidrogen adalah juga Kunci Untuk Kecantikan

Air Wonderland Hidrogen Bubble memberi penyelesaian kecantikan semula jadi untuk penghidratan yang lebih baik bagi menghilangkan kedutan dengan menyingkirkan radikal bebas dan kerosakan alam sekitar. Air Wonderland Hidrogen Bubble dapat membantu anda patah balik jam pada kesan-kesan penuaan dengan semula jadi. Air Hidrogen Bubble dapat menghidrat kulit dan kesannya adalah 6 kali ganda daripada losyen biasa. Ia dapat membantu anda mencapai impian memiliki kulit yang sihat dan bertenaga.
Air Hidrogen Bubble membantu mengurangkan kerosakan pengoksidaan yang disebabkan oleh radikal bebas dan bakteria iaitu sel-sel sentiasa diserang. Tiada losyen atau krim yang boleh memberikan anda perlindungan semula jadi yang lebih baik terhadap sel-sel kulit badan anda jika dibanding dengan air hidrogen buble. Ia adalah anti-oksidan semula jadi yang terbaik untuk mengurangkan kerosakan pengoksidaan penuaan kulit.
Faedah Keseluruhan
key beauty
1. Bertindak sebagai anti-oksida semula jadi

2. Membunuh bakteria
3. Mengeluarkan racun perosak apabila mencuci sayur-sayuran dan buah-buahan
4. Memulihkan tekstur kulit

Penggunaan Biasa Pada Masa Depan
1. Air Minuman
2. Mandi
3. Kosmetik



 

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧