✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, April 23, 2015

Baru nak baik demam... adooiihh...









Sori sebab lama tak kemaskini blog nie, dengan demam dan selesemanya, nasib baik tak batuk tapi tak mempunyai suara (dah macam itik bercakap dah... )... Sejak seminggu dua nie, saya mempunyai jadual yang agak padat di malam hari kerana memenuhi kehendak pelanggan yang ingin mendapat khidmat urut terapi buang angin....

 Saya buat perkhidmatan nie pada hari Isnin sampai Jumaat (waktu malam aje) dan hari Sabtu / Ahad (tengahari sampai malam).. Pada kawan-kawan yang tinggal berdekatan dengan Putrajaya, Kota Warisan, Salak Tinggi, Nilai, Kota Seriemas, Bandar Enstek dan Dengkil bolehlah hubungi saya jika nak melegakan otot-otot serta nak buang angin dalam badan.. Insha Allah saya boleh bantu... 



Saya memang lama boleh mengurut orang ( dengan izin Allah) tapi baru sekarang berani nak buat bisnes nie, bukannya apa, takut ada orang tak serasi dengan saya.. Oh ya, saya hanya boleh mengurut buang angin jea tau, saya takde kemahiran untuk mengurut wanita lepas bersalin atau lepas berpantang, begitu jugak untuk sengkak.. Insha Allah satu hari nanti saya akan belajar ilmu tue, tapi bukan sekarang... 

Perkhidmatan saya nie jugak saya buat dari rumah ke rumah samada awak suma nak datang ke rumah saya ataupun saya datang ke rumah awak, ikut keselesaan masing-masing... Harganya pun murah aje, jika area Salak Tinggi saya ambik caj RM35 untuk satu jam dan RM45 untuk satu jam bagi area lain-lain... Bak kata orang, ada kemahiran tertentu kita boleh buat bisnes, tengoklah zaman sekarang nie, ada aje yang buat bisnes kan... ada yang jual cookies, kek, cadar dan sebagainya, saya pulak di bidang perkhidmatan urut terapi dan ianya memang khusus untuk muslimah saja, sebab nak jaga aurat dan batas antara muslim... 



Jaa mata nee...


 
Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧