Cerita tentang sahabat

Friday, August 21, 2015


Assalamualaikum... 
Amboii.. hari nie jea dah berapa entri saya taip, petanda bahawa mood menaip kembali aktif... hehehehe

Citer pasal sahabat, kita manusia nie memang memerlukan sahabat selain daripada ahli keluarga sendiri sebab sahabat jugak la yang akan membantu kita di kala kesusahan selain bantuan daripada Allah... saya pun tak kecuali jugak, sahabat yang paling rapat pun memang sikit jea jika dibandingkan dengan rakan... sahabat nie kita boleh kongsi apa-apa permasalahan dan mungkin dengan pendapat mereka kita dapat selesaikan separuh daripada masalah.. Manakala rakan pulak kita hanya boleh bercerita tentang isu semasa saja tanpa bercerita dengan panjang lebar..* nie pendapat peribadi yea...


Nie salah sorang sahabat saya a.k.a. pegawai atasan saya, Pn Jamilah Sailillah... untuk pengetahuan sahabat saya merupakan seorang novelis dan nama penanya adalah Tinta Biru di bawah naungan Karya Seni Sdn Bhd... Kini beliau mempunyai beberapa buah novel di pasaran dan saya memang salah sorang daripada commentator dia, hihi..

Nak tau apa novelnya? yealah mana tau kot2 awak-awak nie peminat novel dan mungkin dah beli novel beliau...




Yang nie pun sahabat saya jugak, walaupun dia hampir sebaya dengan mak mertua tapi dia memang the best friend... awak suma mesti ada sahabat kan.. doakanlah kesejahteraan mereka agar sama-sama kita mendapat barakah daripada Allah... Amin..


2 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧