✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, September 17, 2015

Jom kita bersenam kat opis... ^_^

Assalamualaikum,..

kalau dah stress atau mengantuk sangat kat opis
amik masa 7 minit untuk buat
senaman ringan ini..

ikut la arahan betul2...

 
ni ala taichi sikit la...
sebagai intro dan warming up..


tiru la macam ni...
untuk melegakan bahu dan leher..


wa..wa.. aaa


gerak kekanan kemudian ke kiri..



gerak ke kiri kemudian ke kanan

ikut je ler... jangan terpusing kepala udah la..



tepuk kuat kuat kat dahi..
ni untuk hilang mengantuk..


dah tu buat gerakan tangan dan badan...
buat macam happy aje..


kemudian goyang2 kaki dan badan sikit...
buat macam takde masaalah...



buat secara aggresive  pula...
jangan peduli apa orang lain kata..



hilangkan semua stress...

pusingkan kepala...


tengok muka kat cermin
sambil goyang2.. lawa tak...



akhir sekali
buat joget kucing...

kalau tak hilang juga
ambil bantal kecik gi tidur kat surau...
hehehe don't be so serious, okey?


 
Share:

0 lovely notes:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧