Tuesday, October 13, 2015

Perbandingan umur kucing vs umur manusia..

Assalamualaikum...

Info kali nie saya nak citer pasal umur kucing VS umur manusia sebab mungkin ada di kalangan kita yang tak tahu umur kucing nie .. Well.. Jom..kita tengok carta di bawah...


Image result for cat           
Umur Kucing
Umur Manusia
1 tahun
15 tahun
2 tahun
24 tahun
3 tahun
28 tahun
4 tahun
32 tahun
5 tahun
36 tahun
6 tahun
40 tahun
7 tahun
44 tahun
8 tahun
48 tahun
9 tahun
52 tahun
10 tahun
56 tahun
11 tahun
60 tahun
12 tahun
64 tahun
13 tahun
68 tahun
14 tahun
72 tahun
15 tahun
76 tahun
16 tahun
80 tahun
17 tahun
84 tahun
18 tahun
88 tahun
19 tahun
92 tahun
20 tahun
96 tahun


Well, tak lama lagi, si comel saya pun bakal berusia 1 tahun atau jika dikira umur manusia, umur 15 tahun... sudah akil baligh dah masa tue..hihi..

Jaa nee...

 

2 comments:

  1. patutlah kucing kat kampung tu..kita tengok macam kecik je lagi..tapi dah ada pakwe..walaweii..hehe..

    ReplyDelete
  2. huhu tuanya :( sy punya kucing stakat ni umurnya biasa2 je boleh thn hidup. ada org kucingnya sampai boleh umur 17 tahun. panjang umur betul

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧