✿Sahabatku✿

Follow

Friday, November 13, 2015

Segmen Bloglist Dec 15-Jan 16 By Afidah Azmi


Assalamualaikum wbt,

Awak, jom kita sama2 meriah segmen sahabat kita nie..


  Syarat-syaratnya adalah seperti dibawah yer
-Pastikan korang blogger Malaysia.
-Follow blog aku ni Afidah Azmi ( WAJIB )
-Follow Google+ Followers- ( WAJIB )
-Follow instagram aku @fiedaazmi (WAJIB bagi yang ada )
-Copy banner kat atas tu dan backlink ke link aku.
-Buat tajuk ni " Segmen Bloglist Dec 15-Jan 16 By Afidah Azmi"
-Nyatakan apa yang korang suka dengan blog aku dan sertakannya ke ruangan komen bersama link yang korang join.Oppsss..sebelum terlupa..jangan lupa #anda follower keberapa..Kalau yang dah memang follow aku tu..it'sokey

Tarikh akhir untuk segmen ni adalah pada 30 November 2015 tepat jam 12.00 tengah malam.
 
Okey, saya merupakan follower yang ke61 dalam blog Afidah Azmi dan saya sukakan blog Afidah Azmi yang ringkas tanpa ada banyak widget yang memberatkan..
 
Selamat berjaya kepada awak semua...!
 
Share:

4 comments:

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧