✿Sahabatku✿

Follow

Monday, November 23, 2015

Segmen JOM KENALI FOLLOWER ANDA by MawarAssufi


Assalamualaikum wbt.. 

Jom kita sama2 memeriahkan GA sahabat kita nie... Klik pada banner yea..!

Syarat-syaratnya : 
1. Follow Blog Mawar Assufi dengan seikhlas hati ya.

2. Like Page Nuri Assyaurah Gallery.

3. Dan cerita serba SEDIKIT saja mengenai anda.

EG :
** Menetap (Negeri) :
** Kerjaya/Study :
** Sebab Anda Blogging :
** Pernah Join Mana-Mana Blogger Club?
Nyatakan kelab tersebut :


4. TEMPOH SEGMEN : 20/11/15 - 30/11/15



5. Tag 2 Orang Kawan Anda okay :)
6. Jangan Lupa. Letak Entry Link anda yaa ^_^
 
 Okey, saya dah follow Mawar Assufi & Like Page Nuri Assyaurah Gallery.

Well, saya berasal dari Kuala Terengganu tapi sekarang menetap di Salak Tinggi, Sepang, Selangor. Bekerja sebagai Pembantu Perpustakaan di Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia. Sebab saya berblogging adalah kerana saya memang minat menulis sejak kecil lagi bermula dengan penggunaan buku diari.. Saya merupakan ahli biasa dalam kelab Blogger Area Group, Kelab Blogger Ben Ashaari.Com dan Sahabat Blogger.

Dan kali nie sahabat saya yang di tag adalah Clovers Honey  &  Hafsah Choing
Share:

11 comments:

  1. good luck ye kak!
    salam kenal..
    ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you.. =) salam ukhuwah dari akak jugak..

      Delete
  2. Salam ukhuwwah dari penganjur segmen.. Akak dekat Sepang lah ya :)

    Kita dalam negeri yg sama je rupanya :)
    Akak selalu ke join dgan kelab blogger Area tu? Area Sepang yaa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea sis, akak duduk area Sepang... Rasanya kelab tue seluruh Malaysia, macam kelab Blogger Ben Ashaari tue... Tapi akak blum penah join event diorg, xde kesempatan.. =)

      Delete
  3. hai dear :)

    terima kasih tag saya. sejak kebelakangan ni sy tak cukup masa nak jenguk blog kawan2 hehe.

    Semoga berjaya dan salam ukhuwah <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai... Sama2 sis.. terima kasih sebab sudi bagi nota pada saya... =)

      Delete
  4. Jemput singgah rumah kawan baru ..

    http://naurahnawwarah.blogspot.my/2015/11/senarai-peserta-segmen-jom-kenali.html

    ReplyDelete
  5. Wahhh..byk nye club awk join...terbaekkk semoga success selalu ye ;-)

    jemput ke laman akak

    http://rianalittlecuties.blogspot.my/2015/11/segmen-jom-kenali-follower-anda.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, jadi ahli biasa jea kak, tapi saya blum penah pegi mana2 event diorng.. =D ok noted, insha allah nanti saya singgah dan blogwalking...

      Delete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧