✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, December 10, 2015

Hehehehe header yang baru...!

Assalamualaikum wbt...

hehehe...Yezzaaa...akhirnya berjaya jugak buat header yang baru...

Al-maklumlah budak baru belajar, nak guna photoshop langsung ambe tak reti.. saya guna google drawings  jea, tuepun jenuh jugak dok mikir camne nak buat..? Saya pakai gambar header terdahulu cuma takde nampak background bunga tulip tue aje..

Oppsss...Awak faham ke perkataan ambe tue? ambe tue dalam bahasa melayu baku adalah saya atau aku, hoho dah keluar bahasa Terengganu.. 

Gambar kat jurnal tue saya tukar warna font pada Starlavenderluna sebab tak berapa jelas kelihatan, bila ditukar warna putih, terjadilah hasilnya di jurnal saya.. 

cantik tak? hihi amboii perah santan plak saya kan...

Jaa nee..

 

 
Share:

2 comments:

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧