✿Sahabatku✿

Follow

Monday, December 14, 2015

Hoho.. Lagi 10 soalan tagged dari LilyRayme...

Assalamualaikum wbt,
Sekali lagi, terima kasih kepada blogger LilyRayme , kerana sudi tagged nama saya untuk menjawab soalan beliau..
Wahhh nie dah macam betul2 menjawab soalan exam, hihi takpe..takpe, insha Allah saya akan cuba menjawabnya...

Antara soalan blogger LilyRayme adalah :


1) Perkenalkan diri Awak .Anak yang ke berapa.?
2) Impian yang belum tercapai.?
3) Jenis Komputer yang di gunakan untuk membuat Blog.?
4) Tidur Malam pukul berapa.?
5) Makanan dan Minuman yang di gemari.?
6) Suka tak Animasi saya.? Kalau suka mesti Subscribe di Youtube.
7) Ucing kadayan tu cute ke tidak.? kalau cute like my FB.
8) Pendapat Awak tentang Blog Saya.?
9) Lagu kegemaran dalam komputer awak .?
10)Kalau Selesai Projek Ucing Kadayan ini Awak Menantikan kah kemunculannya.? 


 

1) Nama yang diberi oleh abah dan ummie saya adalah Wan Nur Ashikin Binti Razali, umur 33 tahun dan sudah berumahtangga.. Anak sulung dari 5 orang adik beradik dan bekerja sebagai Pembantu Perpustakaan di Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia, Putrajaya.. 

2) Well, sama seperti umat Islam yang lain, saya teringin benar nak menunaikan umrah dan haji di Makkah Al-Mukarrammah serta menziarah makam Rasulullahﷺ di Madinah Al-Munawarah... Tapi apa yang saya inginkan adalah saya ingin pergi dengan seluruh ahli keluarga saya, Insha Allah... 

3) Buat masa nie, dua2 tempat (opis dan rumah) saya gunakan laptop jenis Acer..

4) Alamak, camne nak cakap yea, kadang2 awal, kadang2 lewat, paling lewat pukul 5 pagi, paling awal pukul 8.45pm saya dah tido...

5) Saya memang hantu kentang, tak kiralah yang frozen atau masak sendiri... Minuman pulak saya suka  air teh bunga dan strawberi...

6) Mestilah suka dan saya dah pun subscribe kat youtube...

7) Ucing Kadayan memang cute, kawaii sangat2...dan saya dah like kat fesbuk...

8) Blog awak paling ringkas, dan senang nak akses, lagipun awak ada banyak tips untuk blogger yang lain... 

9) Hari2 saya dok dengar lagu instrumental piano romantic music, lagu Let The Music Heal Your Soul dari Various Artists dan lagu Breathless dari Shayne Ward..

10) Sudah tentu saya menunggu kehadirannya...



 
Haa... 10 soalan sudah dijawab... Sekarang giliran saya pulak mencari soalan, dah macam panel soalan pulak...Kali nie saya nak tag....

Khoirun Annisyak
Nur Aizzat
Ainur
Karimah Zulkafali
Eiyda
Ayu Farahana
Mawar Assufi
Cik Cahaya Bunga
Wawa Abdul Hadi
Khudri Halim
Afidah Azmi
LilyRayme
Cik Hany
Jamil Hashim
Puan Pink
Hanie


Dan soalannya ialah :-

1) Kenalkan diri awak
2) Antara pulau atau bandar, mana satu pilihan? kenapa?

3) Pencapaian yang terbaik dalam kehidupan awak?
4) Antara beruang panda, kucing, hamster dan arnab, mana satu pilihan awak? Kenapa?
5) Pendapat awak tentang jurnal saya?
6) Warna kegemaran awak
7) Apakah genre buku kegemaran awak dan kenapa awak suka genre tersebut?
8) Siapakah idola awak dalam kehidupan?

9) Barang yang WAJIB awak bawak semasa keluar dari rumah.
10) Tempat percutian idaman awak?  

Hoho, itulah 10 soalan saya, hope awak suma boleh jawab...

Jaa nee..

  
Share:

14 comments:

  1. Alamak..ada soalan cepu mas la nak kena jawab...sat nai..t saya join

    ReplyDelete
  2. Hi dah jawab Soalan Awak..;)
    http://ucingkadayan.blogspot.com/2015/12/10-soalan-dari-shikin-razali.html

    ReplyDelete
  3. salam dari http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/10-soalan-tagged-dari-akak-shikin-razali.html

    ReplyDelete
  5. singgah petang , anda di tag http://jmbelog.blogspot.my/2015/12/10-soalan-dari-jmbelog.html

    ReplyDelete
  6. wawa dah menjawab. terima kasih ye :D

    ReplyDelete
  7. Selamat petang akak! :D Terima kasih sudi tag. Saya dah jawab hihi :) Jemput baca :)

    http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/10-soalan-daripada-kak-shikinrazali.html

    ReplyDelete
  8. moga tercapai impian utk ke Madinah..sy pn sme juga.kita sama2 doa ye :D

    ReplyDelete
  9. huhuhu banyaknya soalan....nanti saya jawab ye.

    ReplyDelete
  10. Assalalmualaikum, ainur dah jawab. Sorry lambat.^^

    http://boladuri.blogspot.my/2015/12/10-soalan-dari-shikin-razali.html

    ReplyDelete
  11. Alamakkk.... da tutup ke? termiss dah.. busy exam ni. sampai blog sebulan tak singgah . huuuuuu

    ReplyDelete
  12. @Mawar Assufi : soalan nie takde tarikh tutup sis..hihi..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧