✿Sahabatku✿

Follow

Friday, September 09, 2016

Adoiii... Tension nya... ;(



Image result for cute sad pngAssalamualaikum wbt...

Adoiiii, awak tau tak saya tension..? Sebabnya..?

Bateri kereta dah kong terus, pakai jumper pun tak mau.. Kena duduk kat opis sampai malam sementara tunggu hubby balik daripada Sungkai....

Fuhh...Tarik nafas... Tenangkan fikiran... 
huhuhuhuhuAsal nak balik kampung jea, mesti ada yang nak pakai duit emergency... Adoii, kereta nie macam tau2 jea tuannya baru dapat gaji, nak bermanja2 la kononnya... Takpelah, lagipun bateri kereta tuepun  belum penah bertukar lagi sejak beli pada akhir tahun 2013...

Sabar yea duhai Shikin... Inilah cabaran yang perlu anda lalui hari nie.. Dan sabar yea wahai adikku Nurul yang berada di Setapak..( Cehh, macam lah jauh sangat).. Kekandamu ini menghadapi kesukaran sekarang.. Tunggu saja kedatangan abang ipar adinda untuk menjemput kekanda di sini.. Insha Allah esok kekanda akan menghantar adinda menaiki bas untuk pulang ke kampung kita di sana... Sabar yea...

Share:

7 comments:

  1. Aa bateri kete estimate guna 2 thun stengah je.

    ReplyDelete
  2. sabar ye cik shikin
    nasib baik dia rosak skrg
    kalu dia rosak tengah highway masa beraya esok kang haa tak ke lagi haru...
    hihi

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧