✿Sahabatku✿

Follow

Monday, September 05, 2016

Hanya suami isteri yang PJJ saja faham situasi nie..

Assalamualaikum wbt...

Well, biar gambar berbicara...Salah sorang daripada yang PJJ adalah kami berdua.. hehehe.. Walaupun jarak kami hanya 4 jam perjalanan daripada Salak Tinggi - Sungkai tapi rasa macam jauh beribu batu.. Mujur jugak sekarang ada teknologi yang canggih seperti video call, tapi ianya masih tak sama bila bertentang mata.. 

Rasa sayu jea bila kami mula bersalam-salaman takala nak berpisah kerana tuntutan kerja, tapi demi mencari rezeki keluarga, kami terpaksa redha dan tabah dalam menghadapi dugaan nie... Orang cakap, bila duduk berjauhan, rasa rindu tue membuak2 dan rasa berdebar2 bila nak berjumpa, seolah2 macam kali pertama bertentang mata...

Haiihhh... entri romantika pulak saya nie kan..hehehehe
#betultakhubby...
#mohonjangankecamsaya












Share:

5 comments:

  1. Alolo.. Sweet sangat.. Sedih pon ye jugaq.. Kite bukan PJJ, hehe

    ReplyDelete
  2. Yien : hehe memang sedih tapi kena redha.. =)

    ReplyDelete
  3. jarang jumpa berdebar macam time couple. rindunya rase tu. mek dah hilang rase tuu

    ReplyDelete
  4. Takpelah, pengorbanan tu.... Lagipun ia akan menguatkan lagi rasa cinta. Betul x.. Apa yg penting setia dan percaya.. Hehe...

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧