Alhamdulillah rezeki di awal bulan Oktober

Tuesday, October 04, 2016


Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, di awal bulan Oktober nie, saya mendapat tiga berita baik daripada kalangan blogger yang hebat, iaitu blogger CikLa,  Radhia Razali dan Nieyl.. 

Yang pertama, blogger CikLa telah memilih saya sebagai pemenang untuk top commentator bulan September 2016 dan saya tak menyangka pun akan memenangi hadiah daripada CikLa, apapun terima kasih CikLa kerana memilih saya sebagai pemenang..





Yang kedua, blogger Radhia Razali telah memilih saya sebagai salah sorang pemenang Preloved Hair Serum By Penselduabee tapi bukan sebagai pemenang utama, sebaliknya dapat masuk dalam bloglist beliau.. Tahniah diucapkan kepada pemenang utama dan terima kasih kerana memilih jurnal saya untuk dimasukkan dalam bloglist awak.. 



Dan yang ketiga, blogger Nieyl telah memilih saya sebagai salah sorang pemenang Segmen Bloglist Oktober Blog Seindah Cerita .. Terima kasih awak kerana memilih saya sebagai pemenang dan tahniah pada pemenang yang lain..




Terima kasih kepada semua blogger-blogger hebat nie..。^◕‿◕^。



6 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧