✿Sahabatku✿

Follow

Friday, November 04, 2016

Citer pasal minyak masak..!

Assalamualaikum wbt...
Sekarang nie, ramai yang dah heboh pasal kenaikan minyak di Malaysia.. Yang paling terkesan adalah minyak masak, ada jugak peniaga yang menyorok minyak masak dengan alasan minyak dah kehabisan stok..

Tapi saya nak kongsi satu gambar nie...

Hehehe so pada abang2 dan kakak2, sebelum beli minyak masak, tengoklah dulu apa jenisnya, jangan main hentam jea macam kes abang dalam gambar nie... Periksa dulu yea...!Sesal dulu pendapatan sesal kemudian tak berguna.. 

Share:

6 comments:

  1. Wahahaha adoiyaiiii hahaha.. minyak sembayam ke ni.... Adehhh

    ReplyDelete
  2. Pon bolehhhh wkwkwkwk minyak sembahyang XD

    ReplyDelete
  3. Hahahaha. Ada pulak wujud minyak sembahyang ek? Kiki

    ReplyDelete
  4. Minyak ni wangi kan. Office abg mek pasang bnda alah ni untuk dia org smbhyang. Klau dh psg mmg smerbak jugak la bau ;)

    ReplyDelete
  5. Lea Azleeya : hehe yea la kot..
    Maryam Afifah : hahaha apalah rasanya kan..
    Siqah Hussin : Adalah tue kot..
    Hani Fadhlina : Ada la tue kot..
    Ayunie Ramli : Yea ke Mek? akak pun baru tau ada minyak sembahyang, untuk agama buddha kot..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧