Sunday, November 06, 2016

Duduk sebelah je pun, takkan nak kena whatsapp jugak..

Assalamualaikum wbt..
Awak penah tak mengalami situasi macam dalam gambar nie..? Duduk sebelah tapi ber'whatsapp'.. hehehe sebenarnya kan, situasi nie memang terjadi pada saya tau, situasi antara saya dengan bos saya.. 

Kalu ikutkan jarak tempat duduk kami berdua takdelah jauh mana pun, cuma sorang duduk di kaunter perkhidmatan, sorang dalam bilik kerja berkaca tapi bilik tue bukanlah bilik bertutup penuh, dindingnya cuma berkaca macam partition jeapun.. Tapi awak tau kan, peraturan library adalah kawasan senyap, so melalui whatsapp jea la, masing2 berat punggung nak bangun dari tempat duduk kalu nak bercakap.. hehehehe

Masalah..? Kitorang berdua memang takde masalah malah rakan2 opis yang lain dah 'menanda' kami sebagai belangkas atau adik beradik sebab mana2 kami pegi memang berdua jea, kadang2 tue baju yang kami pakai pun selalu sedondon.. Yang terbaru, kami berdua baru perasan, warna kasut sukan pun sama warna tapi berlainan pattern.. hehehe

Tapi gambar kat atas memang tembak tepat pada muka kami... nak buat camne yea..! hehehe


3 comments:

  1. Hahaha selalu, dengan roomate pun kadang berwhatsapp ajak turun makan, hahaha.

    ReplyDelete
  2. Ni selalu buat ngn roomate dulu.. belah katil je tp bwasap tnya nak makan apa ni..lepas tu pndang muka dia, dia pndang muka Unni then ketawa sendri.. hahahahaha.. Rindu pulak kat sahabat Unni tu

    ReplyDelete
  3. Itu alasan kukuh kak kin. Dimaafkan. Tp klau yg dh bleh pnggl sejengkal tp saje nk guna medium whatsapp mmg entah nk ckp ape la --'

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧