✿Sahabatku✿

Follow

Wednesday, December 07, 2016

Selamat pengantin baru Hadi and wife

Image result for animated wedding gifAssalamualaikum wbt...
Baru berkesempatan nak post entri nie, walaupun majlis ini telah berlangsung pada hari Sabtu lepas tapi belum terlambat untuk ucapan 'Selamat Pengantin Baru' kepada sepupuku Syed Abdul Hadi Bin Syed Hamid Al-Kaff dengan pasangannya Yusmah Binti M. Yusup.. Jauh betul jodoh sepupu saya nie, nun di Labuan sana, tapi doa Kak Nur pada kalian berdua adalah semoga perkahwinan kalian diberkati dan dirahmati, semoga ikatan perkahwinan ini menjadi kuat ikatannya sehingga ke Jannah.. 

Oleh kerana ummie dan adik bongsu dah pergi ke Labuan untuk majlis perkahwinan mereka, jadi mereka tak dapat nak pergi ke majlis menyambut menantu di Taman Melawati.. Dan saya serta sekali lagi adik bongsu mewakili untuk keluarga Sharifah Hindon Binti Syd Abdull Rahman Al-kaff... Yang ironinya setiap ahli keluarga yang tak dapat hadir ke majlis nie, ada wakilnya setiap keluarga sebab kebanyakan sepupu memang tinggal di KL dan Selangor..

Sama cantik sama padan bak pinang dibelah dua.. 
Selamat Pengantin Baru Hadi and Wife
Foto diambil dari facebook Syed Abdul Hadi

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1330642536954077&set=pcb.1330647643620233&type=3&theater
Foto diambil dari facebook Syed Abdul Hadi.. 
 Yang gambar di bawah nie hanyalah interframe saja.. huhuhu and sekali lagi, saya masih tak dapat nak bergambar pelamin dengan hubby tercinta, huhuhu😭.. Sedih tau tapi nasib baik ada si anak dara nie yang sudi bergambar dengan kita, itu adalah adik sepupu yang berusia 16 tahun dan bakal menduduki SPM tahun depan.. 




Apapun tahniah kepada kedua mempelai..
Jaa nee..
Share:

3 comments:

  1. Barakallahulakumma kepada pengantin :)

    ReplyDelete
  2. selamat pengatin bru.. moga hingga ke jannah

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧