✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, January 19, 2017

Pendapat..?

Assalamualaikum wbt...

Masa dok belek-belek fanpage facebook library, saya terpandang satu citer..  Camnie citernya... 


No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

So, apa pendapat awak..? Kesian budak runner nie, tak pasal-pasal kena marah dengan orang yang beremosi lebih.. Saya ingatkan perempuan jea mempunyai emosi yang lebih-lebih, tapi si suami lagi lagi kuat emosinya.. 

For the truth, saya memang penah dapat mesej begini, bertubi-tubi mesej masuk macam machine gun, tak berpeluang langsung nak terangkan.. Saya pun bagi salam dan terangkan keadaan sebenarnya..

Dan, yea memang betul sahabat-sahabat saya kebanyakan di kalangan isteri orang dan saya memang sering mengganggu mereka, ganggu mereka dalam urusan rasmi pejabat, tapi dalam masa yang sama mereka jugak sering mengganggu saya... hihihi camne tue..?

P/S : Kredit gambar pada fanpage Kini Trending



Share:

11 comments:

  1. fuhh panjangnya nak baca (@_@)

    ReplyDelete
  2. Kelakar pun ada orang macam ni, gelojonhnya nak marah 😂 😂

    ReplyDelete
  3. Huishhh ~ malu sungguh rasanya kalau jadi gini walaupun tak bertentang mata. Susah eh mai sembur je ni 😬

    ReplyDelete
  4. Baran xkena gaya finally dpt 'kepala bana' sndri,hahaa...

    ReplyDelete
  5. Bersyukurnya pihak yang dituduh tu tenang...alhamdulillah..

    ReplyDelete
  6. Ni padahnya serang tak pakai helmet kak syikin,hehehe.

    ReplyDelete
  7. kalau sy block je org gila mcm tu...abis citer!

    ReplyDelete
  8. Nak sekolahkan orang, sekali kena sekolahkan balik...hehehe

    ReplyDelete
  9. hahaha cover malu terus block =D

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧