Alhamdulillah, terpilih sebagai pemenang Back To School Giveaway By Abam Kie

Monday, February 06, 2017

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah, pada 3 Februari yang lalu, saya mendapat mesej daripada blogger Abam Kie untuk maklumkan pada saya bahawa saya merupakan salah sorang daripada pemenang GA anjuran beliau (awak boleh baca kat sini...) 


Syukur Alhamdulillah...


Terima kasih pada Abam Kie kerana memilih saya sebagai pemenang dan saya nak ucapkan tahniah pada yang telah berjaya.. Pada awak yang kurang berjaya, Insha Allah lain kali akan sampai rezeki pada awak nanti.. 


Niat di hati saya bukanlah mahukan hadiah yang ditawarkan sebaliknya ikatan ukhuwah dan doa daripada sahabat yang saya mahukan.. Mana tau kalau-kalau doa antara kita semua dimakbulkan oleh Allah, jika kita mendoakan yang baik-baik pada sahabat kita.. betul tak..?

12 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧