✿Sahabatku✿

Follow

Tuesday, March 14, 2017

Segmen Bloglist April 2017 by Farah Shahidah


Assalamualaikum wbt,
Saya nak menjemput awak untuk join segmen dari Cik Farah Shahidah dengan memberi syarat-syarat seperti berikut :-

1. Wajib follow Blog saya ni..2. Like page FB shop saya3. Buat satu entry " Segmen Bloglist April 2017 by Farah Shahidah4. Copy banner diatas.  Linkkan banner tersebut ke entry ini5. Describe genre/kategori blog anda. Cth: blog anda lebih banyak cerita tentang beauty tips ke, travelog ke..etc6. Publish entry anda, kemudian copy link url post anda di komen bawah ya.DONE !7. HANYA TERBUKA KEPADA BLOGGER WANITA SAHAJA. Maaf ya.


Apa yang best kalau join segmen ni?Ok, lebih ramai lebih meriah.
  • semua yang join akan dipilih untuk masuk dalam bloglist blog saya bermula 1st April nanti. Senang untuk semua kenal2.
  • saya akan blogwalking blog anda dan akan letak blog anda dalam list favourite blog mengikut kategori /genre yang saya wujudkan.
  • Jika penyertaan mencecah 30 ke atas, saya akan pilih 3 blogger bertuah untuk menerima giveaway daripada saya. Yeayy.
  • tarikh TAMAT segmen adalah pada 31st March 2017Waktu 11.00 malam.
  •  List penyertaan akan saya keluarkan pada esok hari berikutnya. Boleh la sesama blogwalking nanti tau.
Okey, jurnal saya nie berkisahkan tentang kehidupan saya, di samping tue ada jugak saya selitkan pelbagai jenis review samada filem, drama, tempat percutian dan masakan... Saya jugak berkongsi pelbagai tips yang mungkin ada di antara kita baru mengetahuinya.. 

Klik pada banner untuk join, best of luck.. 

Share:

7 comments:

  1. selamat bersegmen sis :D
    http://mellyacrayola.blogspot.com/2017/03/sunshine-blogger-award-ucing-kadayan.html

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧