✿Sahabatku✿

Follow

Thursday, May 11, 2017

Giveaway Pikachu Luggage Tag by KasihkuAmani


Assalamualaikum wbt...

Sekali lagi, Kak Sha a.k.a. blogger KasihkuAmani adakan giveaway sempena hari perkahwinan beliau yang akan datang nie.. 

Tengok hadiahnya, kawaii desu-ne..


Giveaway tamat pada : 27 Mei 2017
Pengumuman Pemenang : 28 Mei 2017
Pos Hadiah : 29 Mei 2017


Kak Sha ada bagi soalan dan soalannya adalah :

"Anda suka tak kalau Sha buat Giveaway dan bagi hadiah buku? Kenapa?" 

So, jawapan saya untuk soalan kak Sha...

Mestilah suka sangat-sangat bila akak buat sebarang giveaway dan segmen, dapat hadiah tue merupakan satu bonuns buat saya.. Tapi saya menerima apa saja hadiah jika rezeki berpihak pada saya sebab ikatan ukhuwah dan persahabatan yang saya nak, bukan hanya hadiah semata-mata.. 

Nak join? Hanya klik pada banner kat atas tue.. Best of luck.. 

Share:

9 comments:

  1. good luck.
    aida lom join lg ni :)
    sib baik lambat lagi tarikh tutup.

    ReplyDelete
  2. Yeah!! TQ Shikin sudi joint..
    Nanti boleh semak penyertaan ye..

    ReplyDelete
  3. gut luck shikin.. lea join juge..

    ReplyDelete
  4. Hii! Nisha datang dari GIA yang sama :D Just followed and I really love your blog! hihi
    http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2017/05/giveaway-pikachu-luggage-tag-by.html

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧