✿Sahabatku✿

Follow

Monday, June 19, 2017

Alhamdulillah, rezeki di bulan Ramadhan - menang duit raya!

Assalamualaikum wbt..
Selamat pagi dan salam Ramadhan yang ke-24...Ya Allah, kejap aje kan bulan Ramadhan berlalu dan kita berada di minggu akhir Ramadhan dah, sedihlah jugak kan.. Kalu masa budak-budak dulu, mesti saya akan bersuka ria kerana puasa nak habis dan boleh kutip duit raya banyak-banyak...Hihi buruk betul perangai kan, adik-adik jangan ikut perangai Acik Shikin nie deh... 

Okey, kita tinggal bab sedih nie sebab dah lari tajuk utama.. Semalam, handphone saya berbunyi petanda ada mesej yang masuk, rupa-rupanya notification daripada Abam Kie yang tinggalkan nota kat jurnal saya... Notanya berbunyi begini..


http://starlavenderluna.blogspot.my


Image result for yay

Yayyyy...Alhamdulillah.. Ada rezeki saya di bulan Ramadhan nie.. So bila dah baca emel tue, saya pun bukak la link yang diberi oleh Abam Kie... →Baca sini

Okey, hadiahnya adalah berupa wang tunai.. 



Alhamdulillah, terima kasih pada Abam Kie dan semua penaja.. Semoga murah rezeki kalian dan semoga Allah merahmati kehidupan kalian sekeluarga... 

So pada semua pemenang, tahniah diucapkan.. Pada yang tak berjaya tue, janganlah berhati walang, Insha Allah, akan ada rezeki untuk awak nanti.. Haa, Abam Kie pun ada tulis yang dia dan sahabat-sahabatnya akan menganjurkan GA prepaid, Insha Allah akan berlangsung pada bulan Oktober nie, so mungkin rezeki awak berada di situ...

Jaa nee...

Share:

17 comments:

  1. tahniah, dpat duit raya tu hihii

    ReplyDelete
  2. bestnya kak shikin masih dapat duit raya lagi!!! tahniah kak!!
    ^_^

    ReplyDelete
  3. Tahniahhhh, hehee, rezeki tidak disangka~

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, terima kasih suma.. =)

    ReplyDelete
  5. tahniah kerana dapat duit raya..

    doakan saya jadi kaya raya..

    boleh bagi give away..

    seronok kalau bagi hadiah dengan orang

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Tahniah Shikin.. Rezeki di bulan Ramadhan..

    ReplyDelete
  7. Tahniah dear...
    Wah murah rezeki nak raya dah ni...

    ReplyDelete
  8. Tahniah! awal-awal lagi dah dapat duit raya.

    ReplyDelete
  9. tahniah shikin.. Rezeki ramadhan kata orang.. hehehe

    ReplyDelete
  10. rezeki duit raya tu, tahniah 🎉

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧