Jadual minggu nie memang padat, Alhamdulillah..

Wednesday, July 05, 2017

Related image

Assalamualaikum wbt..
So, camne suasana hari raya awak suma..? Banyak ke makan lemang, ketupat, kuih muih dan sebagainya..? Hihi sememangnya kita akan menjamah sikit demi sikit juadah hari raya kan.. 

Minggu nie adalah minggu pertama kita semua mulai bekerja dan mungkin ada di antara kita mulai terganggu kesihatan seperti banyak angin dalam badan akibat makan makanan berasaskan seperti pulut yang diketahui umum ianya makanan berangin..

Jadi, saya dah buka sesi urutan terapi buang angin pada minggu nie, dan Alhamdulillah jadual pada minggu nie DAH PENUH !!!

http://starlavenderluna.blogspot.my

Awak tengok..! Penuh kan pada minggu nie, hari Sabtu dan Ahad nie saya tak dapat nak ambik client disebabkan ummie saya nak datang beraya di sini.. Secara tak langsung, kalu nak booking untuk berurut adalah pada minggu depan..😊 Alhamdulillah, walaupun saya hanya buat part-time menjadi seorang perawat, ternyata rezeki tak penah salah alamat.. 

So, pada sesiapa yang duduk area Putrajaya, Cyberjaya, Nilai, Salak Tinggi dan Dengkil boleh lah hubungi saya jika awak terasa badan awak berat akibat angin dalam badan.. Nak urut untuk release tension pun boleh jugak.. 

Pada awak yang tinggal di luar kawasan yang saya sebutkan tue, boleh jea nak berurut dengan saya tapi saya tak dapat ke rumah awak sebab saya taknak ambik caj yang tinggi, sebaliknya awak boleh datang ke rumah saya di Salak Tinggi dengan kadar bayaran caj cuma RM35 untuk satu jam... 



Untuk makluman awak jugak, saya hanya boleh mengurut untuk buang angin saja.. Saya takde kemahiran untuk berurut lepas bersalin, ataupun urut sengkak rahim@ naikkan peranakan, ataupun urut untuk banyakkan susu badan.. 


Image result for cute telephone pngSo, boleh calling2 saya.. 


10 comments

  1. alhamdulilah sis =D
    salam lebaran ju ucapkan, bru bkesempatan update & bw ari ni xD

    ReplyDelete
  2. murahnya sis tapi jauh laaaa tsktsk

    ReplyDelete
  3. waalaikumussalam..jauh..saya asal terengganu dan menetap di terengganu

    ReplyDelete
  4. wow. terbaik ni, shikin.
    tapi tu la. jauh la plak :)

    ReplyDelete
  5. MOga bisness yg shikin ceburi ni mendapat banyak permintaan dan berjaya.. :)

    ReplyDelete
  6. Shikin pandai mengurut rupanya.. murah charge Tu shikin patutlah jadual penuh

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧