✿Sahabatku✿

Follow

Wednesday, July 05, 2017

Srikandi bomba wanita

http://perpustakaanjbpm.blogspot.my

Assalamualaikum wbt..
For the first and most important message, DON'T TRY THIS AT HOME !!!! Inilah srikandi bomba wanita yang dilatih untuk mengendalikan kes-kes kecemasan seperti kes ular.. Kak Fazida Tina adalah salah sorang anggota bomba wanita yang berani untuk mengendalikan kes-kes sebegini..

Siapa cakap wanita tak dapat melakukan kerja-kerja ini..? Dan inilah tugas sebenar seorang anggota bomba, selain daripada memadam kebakaran.. Bukan kerja mengucup ular tau, tapi menangkap ular berbisa seperti King Cobra nie... 

Share:

8 comments:

  1. Kena latihan yang betul2 ni shikin. Pengalaman pun penting. Ana nk pgg pun dah geli. Huhu

    ReplyDelete
  2. Uishh beraninya dia.kalau CR takut dah. Pegang yang jinak boleh lah.huhu

    ReplyDelete
  3. bomba = penyelamat.
    pasti ada srikandi bomba yg terbaik gini.
    teringat aida kata2 izzat kelmarin, shikin :

    izzat : ibu, ijat nak naik helikopter, kapal terbang, bas, ketapi.
    ibu : yg lain boleh ijat, tapi helikopter susah la ibu nak carik. polis aje boleh naik helikopter.
    izzat : iye ke bu? ok la. kita naik bomba je. helikopter, kapal terbang, ketapi dgn bomba. ijat suka naik bomba.

    adudududuhai anak... camner la ibu nak apply bwk awak naik lori bomba plak.
    izzat memang teruja kalau nampak balai bomba. apatah lagi lori bombo tu tau, shikin :)

    ReplyDelete
  4. Alomokkk... tabik spring la kat wanita hebat ni..

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧