Alhamdulillah, selamat kembali aboh sekeluarga..

Monday, December 18, 2017

Assalamualaikum wbt..
Alhamdulillah, setelah dua minggu aboh sekeluarga menunaikan umrah, kini mereka telah selamat kembali ke tanahair pada hari Khamis lepas, dengan menaiki pesawat MAS pada jam 12.15 tengahari.. 

http://starlavenderluna.blogspot.com

Mintak maaf la yea, hanya gambar ini saja yang dapat diambil kerana kesemua ahli keluarga berada dalam keadaan mengantuk dan letih, jadi tak sampai hati rasanya nak ambik gambar mereka yang keletihan.. Walau apapun nampak wajah kegembiraan di hati mereka kerana telah selamat pulang ke tanahair dan akan kembali ke pangkuan keluarga masing-masing.. Insha Allah kami akan berjumpa semula pada tahun depan.. Napa tak tahun nie..? Cuti tahunan dah habisss dah.... hihihi.. Nak bercuti masa cuti perayaan..? Ohhh tidakkkkk.. Tak sanggup rasanya nak menghadap jam sekaya strawberi bagai tue,.. 

Alhamdulillah, kami dapat cenderamata sikit daripada aboh sekeluarga..

http://starlavenderluna.blogspot.com

Terima kasih pada aboh sekeluarga kerana masih ingat pada kami kat sini.. Aboh kata air zamzam tak dapat nak diberikan pada kami sebab kesemua air zamzam telah dibawak masuk ke dalam kargo untuk dibawak pulang ke Kuantan... Kami berdua tak kisah pun asalkan aboh sekeluarga dapat pulang dengan selamat dan sejahtera..  

Alhamdulillah.. Insha Allah, mungkin tahun depan giliran kami pulak menjejakkan kaki ke sana, Insha Allah..

4 comments

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧