Thursday, December 14, 2017

My new watermark..

Image result for happy

Assalamualaikum wbt..
Semalam, lupa nak publish kan draf entri yang nie, tapi takpelah.. Awak tau kan, saya nie cepat rasa bosan dengan sesuatu, semalam saya buatkan satu lagi watermark saya yang baru.. 

Yang nie watermark yang lama..

http://starlavenderluna.blogspot.com

So, sekarang nie saya pakai watermark yang baru..

http://starlavenderluna.blogspot.com

Camne.. Okey ke..? Jangan menyampah yea..

#bloggerpantaitimur
#teambpt

23 comments:

  1. Comelnya watermark shikin.. Akak suka yang first..

    ReplyDelete
  2. Sweet nau watermark barunya...huhu

    ReplyDelete
  3. Ok..cantik kak pun rajin tukar klu dah boring

    ReplyDelete
  4. rajinnya lahai. kak ayu tak letak pun watermark. ntah bila nak rajinnya hehe

    ReplyDelete
  5. comel... ekin pun selalu bertukar watermark gak hahahahha

    ReplyDelete
  6. Comel je watermark baru ni kak shikin

    ReplyDelete
  7. rajinnya tukar tukar hehe cantik cantik!

    ReplyDelete
  8. Kreatif, dua2 cantik.. saya belum dapat buat lagi...

    ReplyDelete
  9. Comel sgt shikin. Sweet color dia.

    ReplyDelete
  10. Rajin shikin buat watermark...
    Saya ni mmg tak ada idea nak buat buat watermark.....

    ReplyDelete
  11. Comelnyaa... sy ada watermark tp jarang guna hahaha

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧

Kawan Google+

Ahli Team

Image result for blogger area group png