Diari harian

Saturday, March 05, 2011


Assalamualaikum, 
Hehehehe, sukanya aku sekarang nie,sebab aku dapat menukar tayar dan spot rim yang baru...baru lah puas hatiku ini....kitorang pergi beli kat Klang, jauh gilerrrr........Pada mulanya hubby aku nak beli spot rim yang secondhand tapi kebanyakkannya adalah secondhand yang tak cantik,sebab tue aku minta beli yang baru....tayar pun baru gak dan aku tukar sekali tayar spare,bukannya apa,kalu beli tayar yang secondhand jugak alamatnya nanti kena beli tayar yang lain,buatnya tayar yang spare tue pecah gak di tengah jalan,naya aje....kitorang sampai kat rumah dalam pukul 7 malam, jawabnya tak sempat nak pegi main bowling..kesian pulak aku tengok hubby aku, yea la, keletihan memandu dari Sepang Ke Klang, mau tak letih.....Besok mungkin planning nak main bowling kat Alamanda Putrajaya termakbul...Tapi pagi esok aku nak pegi ke Nilai 3, nak beli bantal, dah lama dah aku nak beli, tapi masa selalu tak izinkan aku pegi....Aku pegi sorang aje kot sebab hubby aku nak cat dinding yang kitorang "conteng" hari tue....tapi tak tahulah kalau dia ubah fikiran.....

1 comment

  1. Shikin suka mekap kereta ya?
    Betul elok beli tayar baru dan sport rim baru. Lama dapat pakai. Biar mahal tapi berbaloi penggunaannya.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧