Friday, April 22, 2011

22nd April 2011

Yeaaaaa....hari nie pegi McDonalds.....Wahhh hari nie tambah sorang lagi penumpang, Kak Aleya nak ikut, tapi ok jugak kalu gie ramai-ramai.....Mmmm apapun aku rasa macam hepi aje hari nie,tak taulah napa.....oh ya! mungkin jugak pasal aku dah dapat tawaran kursus basic communication in Japanese yang akan berlangsung pada 26 Jun nie, seminggu tue....Lepas lah had masa kursus untuk SKT aku tahun nie....oklah tue kan....



McDonalds...Wait For Us! Here we go!

No comments:

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧