Diari harian

Wednesday, April 06, 2011

Assalamualaikum, 
Hari nie rasa malas lak nak bekerja tapi apakan daya,kena cari rezeki....Dah 2 malam berturut-turut aku bersauna dan rasanya badanku ini terasa ringan sikit, ditambah dengan aku menggunakan slimming detox....Tapi bukan setakat aku aje yang pakai slimming detox tue, hubby aku pun pakai jugak....Katanya dia nak berdiet... Hahahahahaha dietlah sangat,aku tengok punya bagus dia makan satey sampai 20 cucuk....Camne nak diet camtu....Geli hatiku mendengar ayat dari mulut hubbyku ini.....Cakap tak serupa bikin.....hehehe oh ya! Esok merupakan hari lahir adik bongsu aku, Nurul.....

Nielah set sauna yang aku beli.....PERCUMA kerusi, urut kaki kayu, jus delima...

1 comment

  1. Kalau nak diet makanan kena jaga. Kalau tidak kena bersungguh-sungguh bersenam.

    ReplyDelete

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧