Diari harian

Wednesday, September 28, 2011


Assalamualaikum.
Okey, aku sambung semula cerita semalam... Bermula dengan internet juga aku mengenali dengan dua orang sahabat yang berlainan bangsa, agama dan negara.. Aku mengenali mereka di salah satu laman web fanpages Backstreet Boys yang ketika itu amat popular sekali dan masa itu K-Pop dan J-Pop masih belum popular lagi...Nama mereka biar rahsia kerana takut privacy mereka akan terganggu, tetapi walau apapun, sehingga sekarang ini Al-Hamdulillah kami masih berhubung antara satu sama lain... Bercakap soal sahabat ini, aku mempunyai dua orang sahabat setia aku di waktu aku senang atau pun waktu susah... Kami bersahabat sejak dari sekolah rendah dan sekolah menengah lagi dan hingga kini kami masih berhubung antara satu sama lain... Aku amat menyayangi mereka seperti saudara kandung aku sendiri walhal usia kami adalah sama... Dari tahun ke tahun aku mengenali internet dan berbual dengan sahabat yang tidak bersua muka hingga aku bertemu jodoh dengan hubby... Aku masih teringat lagi tentang perkenalan pertama kami di salah satu laman web pencarian sahabat... Pada mula, perhubungan kami tidak lebih dari seorang sahabat tetapi entah bagaimana perasaan cinta telah berputik di hati kami, walhal kami tidak pernah bersua muka, apatah lagi untuk berjumpa...Kami hanya berhubung melalui telefon sahaja dan aku cuma menghantar gambar aku sekali sahaja....Begitu besar kuasa Allah kerana memberi pertemuan antara kami dan Al-Hamdulillah sehingga sekarang kami bahagia dengan rumahtangga kami... Kawan-kawan semua, minta doakan kesejahteraan kami di dunia dan di akhirat dan semoga jodoh kami kekal hingga hujung nyawa... Aku amat menyintai hubby dan aku tahu dia pun menyintai aku.... hehehe terlebih pula....okey,esok aku akan sambung lagi cerita hidup aku, Insya Allah jika aku masih bernyawa esok... Selamat malam aku ucapkan kepada kawan-kawan semua.....

Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧