Selamat Pengantin Baru, Adik Naim...^_^

Friday, November 11, 2011

Al-Hamdulillah, segala puji bagi Allah, akhirnya adik lelaki aku selamat diijabkabul dengan pasangan dia, semoga mereka akan kekal selamanya sampai ke anak cucu.. Kami memberi hantaran sebanyak 7 dulang dan mereka membalas dengan hantaran 7 dulang juga... Al-Hamdulillah selesai sudah untuk majlis ini dan majlis menyambut menantu pula akan sama tarikh dengan adik perempuan aku berkahwin... So, sebaik sahaja majlis di pihak perempuan selesai, kami bergegas pulang ke rumah kerana ada banyak perlu kerja yang perlu diselesaikan... Ini adalah kerana persiapan untuk majlis perkahwinan adik perempuan aku akan berlangsung pada hari Ahad ini, jadi ada banyak kerja yang perlu kami lakukan... Aku bersama dengan ummie akan keluar untuk membeli barang-barang keperluan untuk memasak, manakala hubby pula bersama dengan adik lelaki aku akan menyusun meja dan kerusi serta membasuh semua pinggan mangkuk serta gelas untuk hidangan tetamu nanti... Letih menguasai badan kami ketika ini dan kami bersyukur kerana ada saudara mara yang sanggup membantu kami untuk mengemas serta memasak.. Okey, seperti yang dijanji semalam, aku akan memuat turun gambar-gambar perkahwinan adik lelaki aku....

Gambar pengantin bersama family

Hantaran dari pihak kami

Hantaran dari pihak perempuan

Kek perkahwinan

Pelamin

"SELAMAT PENGANTIN BARU"





Post a Comment

❧ ✿ Terima kasih atas kesudian awak untuk tinggalkan nota di sini..✿ ❧